De beste prijsgarantie
Wat houdt de beste prijsgarantie in?
Zowel op onze website als bij de fysieke winkels, garandeert D-reizen dat jij altijd boekt voor de best mogelijke prijs. Hoe dat in de praktijk in z'n werk gaat? Stel dat je net een droomvakantie hebt geboekt en je komt erachter dat dezelfde reis op een andere website goedkoper is. Dat zou natuurlijk zonde zijn! Dankzij onze beste prijsgarantie betalen we je het verschil terug.
Voor deze garantie gelden de volgende voorwaarden.
- Je hebt de reis bij D-reizen al geboekt;
- De goedkopere (pakket)reis moet volledig identiek zijn aan jouw boeking. Dat houdt in dat de reis exact hetzelfde aantal personen en leeftijden, dezelfde boekdatum, reisorganisatie, vertrekdatum, reisduur, accommodatie, kamertype, verzorgingstype, luchthavens, luchtvaartmaatschappij(en), vluchtnummer, vertrektijden en stoelklasse in het vliegtuig moet hebben.
Heb je een prijsverschil gevonden?
Denk je dat je een prijsverschil hebt gevonden? Laat het ons dan direct weten, op dezelfde dag dat je jouw boeking hebt gemaakt. Je informeert ons via een e-mail, voorzien van de volgende gegevens:
- Screenshot van de goedkopere reis;
Deze maak je in de laatste stap van het boekingsproces, zodat alle bijkomende kosten zichtbaar zijn - Link naar de goedkopere reis.
We controleren je aanvraag op de eerstvolgende werkdag. Is er inderdaad sprake van een prijsverschil, dan betalen we het verschil aan je terug! Maar, als de prijs op de andere website in de tussentijd is gewijzigd, kunnen we het verschil niet meer vergoeden. Daarom is het belangrijk dat je ons meteen informeert op de dag van boeking. Verzoeken die later worden ingediend, kunnen we helaas niet meer verwerken.
Behalve dat je gebruikmaakt van de beste prijsgarantie, betaal je bij D-reizen ook géén boekingskosten. Dit geldt zowel in de winkels als op onze website. Dus, wil je ook zonder verrassingen op vakantie? Boek met een gerust hart en droom alvast weg bij jouw aanstaande vakantie!